Andra trimestern

Mina ständiga blodtrycksfall börjar bli riktigt jobbiga nu. Det känns som det blir svart för ögonen och hela världen snurrar bara jag rör på mig. Jag har ju alltid lidit av lågt blodtryck, men inte alls i samma utsträckning som nu. Förr var det mest på morgonen eller på natten som för dom flesta andra. Men nu är det precis när som helst och jag börjar tycka att det är lite otäckt ibland. Det påverkar mig även på jobbet och det stör mig. Jag ska träffa barnmorskan på onsdag och ska då prata med henne om det här. Kanske har hon nått tips.

I morgon går jag förresten in i den andra trimestern enligt min ticker. Det känns som att tiden gått relativt fort ändå!
Pregnancy%20ticker
Make a pregnancy ticker

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Ja, du MÅSTE prata med bm om detta!

2010-12-07 @ 08:57:11
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0