Ska det börja nu?

Vaknade i morse och kände mig smått illamående, men då jag hade bråttom till jobbet fanns ingen tid att äta så jag hällde i mig ett glas nyponsoppa sen bredde jag mackorna som skulle med till jobbet. Vi äter alltid frukost tillsammans på jobbet. Men jag skulle nog ha ätit en macka innan också, för lagom när jag cyklat ända till jobbet måste jag stanna och spy. Så två gånger spydde jag precis utanför jobbet, kändes ju sådär. Tack och lov finns det gott om snö att gömma det i så det inte syns. Men det kändes ju sådär lagom kul att gå in på jobbet precis efter det. Jag hoppas verkligen att detta bara var en engångsföreteelse så att det inte ska börja för mig nu. Dom veckorna som dom flesta brukar spy i har jag ju passerat och klarat mig fint så jag vill inte att det börjar nu! Jag intalar mig själv att det var en engångsgrej!

Kommentarer
Postat av: AV

Usch får hoppas att det bara va en engångs grej det där:P Hur går det med dil lilla filt förästen:)

Kramar

2010-12-18 @ 20:18:07
URL: http://anncatrindahlin.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Min bm sa till mig att det är fullt normalt att kräkas o må illa då o då under hela graviditen. Får hoppas du mår bättre snart. :)

2010-12-19 @ 17:06:38
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0