Uppdate

Nu har jag inte uppdaterat på några dagar, men det har ju trotts allt vart helg, julhelg. Jag har köpt mig ett par termobyxor nu så att jag ska kunna ta mig till och från jobbet utan att frysa ihjäl. Har inte hittat några för vuxna som passat min plånbok så jag handlade på barnavdelningen, färgglada och fina, haha. Jag är ju inte så stor så då kan man göra de, handla på barnavdelningen alltså. Dock får vi se hur länge dom passar, magen verkar ju vilja växa, men förhoppningsvis kan dom funka till den värsta kylan är över!

Det börjar kännas på riktigt i huden att magen växer. Det kliar och stramar så nu kommer jag börja smörja mig på allvar. Blir tokig på att det kliar! Igår tog jag en bild på magen framifrån. Nu tycker jag själv att det börjar synas ända upp under brösten till och med! På onsdag går vi in i vecka 17. Tiden går fort ändå!



V.16 (15+4)

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Hoppas barntermobyxorna håller sig om magen nu i vinter :)

2010-12-28 @ 09:00:21
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0