På begäran

På begäran så kommer här ett inlägg, haha! Ja jag vet, jag är dålig som inte uppdaterar varje dag :P
Som ni kanske ser så har jag men lite hjälp (tack!) fått in en ticker här i bloggen, så nu ni kan se hur långt jag har kvar på jäsningen.

Jag har för övrigt börjat smygtitta lite på IKEA efter möbler och grejer till pyret som jag skulle vilja ha. Men det skall väl diskuteras med min andra hälft också förstors. Sen är det ju ett litet tag kvar så man kanske inte behöver börja med så stora saker ännu! Men nog allt kliar det i fingrarna!

Kommentarer
Postat av: Runi

Haha, vilken tur att det inte bara är jag som är kass på att uppdatera bloggen ;) Nu känner jag mig iaf äntligen lite piggare och gladare så att jag orkar läsa/skriva och kanske va lite mer social ^^

2010-11-30 @ 09:59:24
URL: http://bridezilla-runi.blogspot.com
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Varsågod <3

2010-11-30 @ 11:49:15
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0