Bröstpump och flaskor

Vi har investerat i nappflaskor med anti-kolik-funktion till bebisen. Har hört mycket gott om dom och inte var dom farligt dyra heller! Om de sen funkar eller inte får vi se, han kanske får kolik i alla fall. Men jag tänkte som så att flaskor måste vi ju ha och eftersom det var så himla liten prisskillnad var det inge snack - Vi tar dom! Vi har också köpt en bröstpump av samma märke. Hade tänkt köpa en enklare variant för att ha i-fall-att bara (man vet ju inte om den kommer behöva användas) då den jag köpte egentligen är ganska dyr, men som vanligt betalar jag ju aldrig fullpris på nånting så självklart fick jag även tag på denna till ett kanonpris! Det ingick också 20st amningsinlägg med bröstpumpen så det var ju bra! Helt ny i oöppnad förpackning!
Det som också är väldigt bra är att flaskorna vi köpt passar på pumpen så man behöver inte hålla på att hälla över och kladda! Jag tror det blir bra!


Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Den hade jag också, den var jättebra!

2011-04-18 @ 21:37:47
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0