Rackarunge

I två dagar nu har jag haft en riktig rackarunge i magen. Han sparkar så hårt att jag inte kan hålla mig från att gapa "aj som..." rakt ut. Han är riktigt stark där inne nu! Jag bara väntar på att han ska växa till sig mer så det blir trångt där inne och han inte får samma kraft i sparkarna. Det känns ju som jag är både gul och blå där inne! Han borrar också ner huvudet på nått obehagligt sätt och det gör också ont. Jag skulle vilja se vad han sysslar med där inne egentligen!

I eftermiddag är det dags för vattengympa igen. Det skall bli riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Äh. Värre blir det! ;) Men snart kommer han!

2011-04-08 @ 20:58:22
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0