Nya vrålåket

Efter noga övervägande bestämde vi oss tillslut för en ny vagn. Eller ja ska väl säga att jag bestämde mig för en ny vagn, Erik hade inte mycket att säga till om! Det blev i alla fall en Emmaljunga Citycross med quadrolift (en liggdel som går att bygga om på olika sätt bl.a kan man göra den till åkpåse eller sittdyna sen när han börjar sitta upp). Är galet nöjd måste jag säga! Benjamin verkar också nöjd. Han låg hela premiär-promenaden och pratade glatt med alla små grodor inne i suffletten (det är alltså små grodor på själva innertyget av suffletten)!

Vad tycks? Är den inte snygg!?
Tog som allra hastigast en bild inne på Ica på hemvägen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

FIN FIN FIN! Påminner om vår! :)

2011-08-26 @ 18:57:44
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Nike och Frejas mamma!

Mkt bra val måste jag säga!



Kram

2011-08-26 @ 20:24:16
URL: http://ienmammasliv.blogg.se/
Postat av: victoria- ensamstående mamma till rasmus

Jättefin vagn :) Jag har en precis likadan och är supernöjd med den, den rullar lätt och är supersmidig och dessutom snygg ;D

Måste bara säga att du har en bra blogg, hamnade här av en slump och har läst den sen dess :)

2011-08-28 @ 07:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0