Julbord

Igår var Benjamin och jag på julbord och bowling med mitt jobb. Benjamin var så duktig och visade sig från sin bästa sida. Fast det gör han i för sig alltid, min lilla prins. Sen gav han mig en helt underbar natt. 21.30 till 08.40 sov han och vaknade endast en gång vid 04.30 (tror jag det var) för mat! Hoppas hoppas att det här kan bli hans nya goda vana. Ni ikväll somnade han samma tid i alla fall.

Idag har vi haft en riktig mysdag. Vi (jag) har kollat på film och myst i soffan. Vi har tagit en promenad i skitvädret, kokat knäck och bara myst. Nu ikväll skrattade vi ihop så vi båda höll på att kikna. Tänk att man kan ha så skoj med en bebis! Stackarn skrattade så mycket att han kräktes.


Kommentarer
Postat av: mormor

det ska bli så roligt att få träffa dig erik och det lilla knytet igen på juldagen och jag hoppas så innerligt att vädret håller sig så det går att köra bil så vi får träffas igen..kramar ifrån mormor :)

2011-12-18 @ 07:57:59
Postat av: Alexandra - mamma, student, träning

Åh va gulligt! Jag o Leia brukar oxå fjönta oss ;) Och ändå blir det bara roligare (och jobbigare haha). Här är vi förkylda och lite kräkiga.

2011-12-19 @ 20:36:06
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0