Mer julklappar och nya ljud!

Det känns som det aldrig tar slut med julklapps handlandet. Men igår närmade vi oss slutet! Benjamin, hans moster och jag åkte och fixade med massa julklappar så nu är det nästan klart! Känns som man börjar se ljuset i tunneln, men också det stora hålet i plånboken. Suck! Tur att Benjamin har så många snälla och goa människor omkring sig så han får gott om julklappar ändå!

Han har börjat med två nya saker förresten! Det måste jag ju berätta! Han "ålar på rygg" så det börjar kännas onödigt att lägga honom på filten på golvet, för två sekunder senare har han ålat av den. Han har i några månader haft tekniken men inte vart så aktiv. Men nu får man verkligen hålla koll och barnsäkra lägenheten!
Det andra han börjat med är ett nytt ljud. Har suger in underläppen och säger bah bah bah bah bah... Det låter nästan som han säger pappa! Så himla gulligt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - mamma, student, träning

Hej gumman. Ja, det går att skriva lite inlägg på den men uppenbarligen kan man inte se sina kommentarer ordentligt på den!!! Trodde int jag hade fått några och nu när jag kollade på datorn så hade du ju skrivit.

Jo då. Jag har ditt nr. Jag satte in alla nr från den gamla telefonen till den nya. ;)

KRAM

2011-12-05 @ 12:46:17
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0