Mys!

Det är inte varje natt vi har Benjamin i vår säng. Min inatt är det av rent säkerhetskäl som han får låna pappas sida bredvid mamma (pappa är inte hemma). Han har nämligen visat hela dagen i dag, bland annat i sin vagn, att han utan problem kan häva sig upp i sittställning. Så i morgon skall spjälsängen sänkas ner till botten. Jag hann inte med de idag så därför får han sova hos mig vilket i för sig inte gör mig nånting alls. Det är så himla mysigt! Kanske får jag massor att göra i morgon och inte hinner fixa hans säng så han blir tvungen att sova hos mig en natt till! Mys!

Min lilla kille börjar bli stor, även om han knappt är 6 månader gammal. Han har utvecklats så mycket och det har hänt massor! Konstaterade tidigare idag att han ju vuxit nästan 20cm (19,5) på längden sen han föddes och väger mer än dubbla födelsevikten! Det är inte klokt. Han kan i princip sitta upp själv nu också! Mammas hjärta!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mys med bebismys i sängen! :)

2011-12-09 @ 14:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0