Alla hjärtans dag

Jag har inte tänkt på det så mycket tidigare, men min man påminde mig om att det här är faktiskt den sista alla hjärtans dag som vi har bara för oss själva. Nästa år får vi dela denna dag med vår son också. Rätt häftigt när man tänker på de!

Jag kan inte tjata nog om det men det är så mysigt att känna sparkar och rörelser hela tiden. Man blir liksom ständigt påmind om honom. I morse när jag fortfarande låg kvar i sängen fick jag uppleva hur det känns när någon trycker på min överfyllda blåsa. Jisses vad bråttom jag fick till toan! Jag kände verkligen hur han sparkade till, just där, mitt i prick. Tur att jag har så nära från sängen till toaletten! Jag hopps verkligen inte han får för vana att sparka i den riktningen i fortsättningen, ingen jätte mysig upplevelse precis.

Kommentarer
Postat av: Marie

Synd att man inte kan uppfostra dom redan då dom ligger i magen att mammas pissblåsa ska dom ge attan i ;) min är där ofta och speciellt då jag sitter typ vid matbordet känns verkligen underligt =) Men samtidigt är bäbisens rörelser helt ljuvliga =)

2011-02-14 @ 17:04:44
URL: http://mosterbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0