Gratis är gott!

Har vart i Göteborg i några dagar och därför inte kunnat uppdatera. Men nu så! Tänkte dela med mig av en del av den shopping som blev när jag var där. Eller ja, shopping och shopping, jag hade gratis grejer att hämta ut med mina kuponger. Då jag inte orkat ta bilder på allt än så bjuder jag bara på några bilder i kväll så skall jag ordna bilder på resten i morgon!
Gratis pyjamasar från H&M. Tycker dom är jätte söta!
Gratis body från Kappahl.
Söta byxor med fötter på, också från Kappahl.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har köpt dom pyjamasarna fast med zebra mönstret sjukt söta :D

2011-02-23 @ 22:34:26
URL: http://mosterbi.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Byxorna med fötter är ju hur söta som helst, det bara skriker liten bebis om det :D

2011-02-24 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0