Kläder, kläder, kläder

Det känns så tråkigt att inte ha några kläder att variera sig mellan. Känns som jag går i samma kläder om och om igen och urtvättat blir det också eftersom jag får tvätta som en tok för att ha någonting att ta på mig! Så, jag har insett att ett par byxor till i garderoben (har bara två par) kan inte skada, men snål som jag är fick det åter igen bli ett billigt tradera fynd. Men vad gör de?

Det är lite tunnare byxor som jag hoppas kunna ha även när det blir lite varmare utan att svettas ihjäl. Lite linnen och tunikor har jag men ska nog investera i ytterligare något samt ett par mamma leggings också. Alla mina vanliga leggings/stumpbyxor (utom ett par) sitter för hårt runt magen så det gör ont. Även om jag sätter dom under magen så stramar det åt för mycket.

Bh-ar är också ett stort bekymmer! Alla min är för små. Jag har dock 3 par som jag fortfarande kan pressa ner tuttarna i (och nej det ser verkligen inge snyggt ut) men jag borde köpa nya. Dock vet jag ju inte vilken storlek. Känns som så enormt onödiga pengar när jag inte vet hur länge jag kommer kunna ha dom! Kanske skulle ta mig en titt på tradera?

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Tips! Köp bhar med liksom "streach" i.Typ tant-bhar och inte typ push-up ;) För tro mig, tuttarna kommer VÄXA mer och det kommer vara otroligt obekvämt med "Vanliga" bhar.

2011-02-18 @ 18:43:06
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, den har vuxit till sig =P En del tror inte på att jag "bara" är i v. 25!

Fin mage du har!! =)

2011-02-18 @ 19:16:32
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Carin

Har börjat prenumerera på din blog nu via bloglovin =)

2011-02-19 @ 09:56:58
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0