Musik mobil

Har köpt en enligt mig jätte fin musik mobil till bebisen att sätta på spjälsängen idag. Konstaterade precis att det är bara tre löner kvar innan bebisen kommer och vi kanske ska börja tänka på att dela upp de större utgifter som vi har kvar så vi inte står där i juni och har massor kvar att köpa! Ena stunden känns det som att det är jätte långt kvar tills han kommer och nästa stund blir jag stressad för det känns som det är så lite tid kvar! Även om han är beräknad till den 19 juni så har jag bestämt att allt skall vara klart senast sista maj. I morgon går vi in i vecka 25 vilket innebär att det bara är 15 veckor kvar till BF men bara ca 12 veckor kvar till jag vill att allt skall vara klart! Jag känner också att kroppen börjar säga ifrån allt mer och det vore skönt att bli klar med de stora grejerna innan kroppen strejkar helt!

Kommentarer
Postat av: Carin

Ja de är lite o tänka på med planerign o hinna få de mesta stora köpen fixade innan. Vi som dessutom skall flytta i maj, eller kanske sista veckan i april, de blir tufft, med de går. Ha en trevlig söndag!

2011-02-27 @ 10:03:45
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0