Senaste inköpet

Jag hittade en super söt superman dräkt på tradera till lillen och kunde självklart inte låta bli att köpa den! 5 kronor plus några kronor i frakt. Ett fynd med andra ord!

  • Jag har åter igen fått rensa ur garderoben. Det var allt för mycket kläder som var för små eller för tighta. Många av mina kläder kan jag ha, men jag vill inte töja ut dom och göra dom fula så jag inte kan ha dom sen efter förlossningen. Så dom fick helt enkelt åka ner i en kasse och ställas undan så länge. Till och med många av de kläder som förr var "lösa och lediga" sitter nu aningens tight över både bröst, mage och i vissa fall rumpa.
  • Har fått frågan om hur det går med stickningen (för er som inte vet håller jag på med en babyfilt att ha i vagnen). Den ligger just nu på is, men den ska bli klar innan förlossningen.
  • I morgon går vi in i vecka 22 (oh my va tiden går fort!) och då blir det ny magbild och uppdatering av vikt och omkrets kring magen. Ska bli kul att se om det hänt något eller om det står still. Det känns dock som att jag blivit större. Börjar känna mig framtung!
  • Projektet måla spjälsäng ligger lite på is det också. Vi har inte bestämt om vi ska tapetsera om eller hur vi ska göra så innan det vill jag inte börja måla en massa möbler. Vore dumt när vi inte vet vilken färg vi ska ha!

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Jag använde sönder mina kläder så jag fick köpa nya efter förlossningen ;) dock köpte jag många linnen etc i typ xl under graviditeten så jag kunde ha dom o tights ända till slutet. Skönt att ha det sen på slutet. Kram

2011-02-05 @ 10:43:55
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Carin

vilket fynd!!!

2011-02-06 @ 06:04:09
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0