Var med och gissa

Nu börjar han bli riktigt stark där inne i magen och aktiv! Jag börjar tycka att han rör sig väldigt ofta nu och regelbundet. Det är väldigt mysigt måste jag säga. Nått som dock inte är lika mysigt är att han har kommit på att han kan sparka neråt så ibland känns det som att det ska titta ut en hand eller fot mellan benen på mig! Nu vet jag ju att det inte kommer göra de, men ändå! Det syns också och känns utanpå magen nu när han far runt där inne! Jag skall försöka filma vid något tillfälle så ni får se!

I morgon går vi in i ny vecka, igen! Jag tycker det är ny vecka precis hela tiden! Vecka 24 i morgon och bara 16 veckor kvar till beräknad förlossning. Jag tror jag ska börja små läsa lite i dom där böckerna om förlossningen som jag köpt. Misstänker att jag kommer ta lite tid på mig att läsa dom så bäst att börja i tid! Måste nog också lägga lite energi på min stickning så den blir klar! Man vet ju aldrig när han väljer att komma ut. Apropå komma ut. Vill ni vara med och gissa på när han kommer? Lämna er gissning i en kommentar så skall jag sammanställa allt sen. Törs ni ge er på längd och vikt också så gissa på! Han är enligt rutinultraljudet beräknad till den 19 juni. När tror du han kommer?

Kommentarer
Postat av: mosterA

21 juni 3150gr 49cm :) kram

2011-02-19 @ 13:45:55
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Har inte bestämt mig än för när jag tror han kommer ;) Återkommer!



Pusselmattor finns lite överallt. Kolla babyland/babyproffsen/BR. Såg senast på babyland att de sålde en sån för 99 kr. Kram

2011-02-19 @ 15:36:10
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: sanna

runt 19 juni

3980 gram

52 cm

:D

2011-02-19 @ 23:33:31
Postat av: mamma

jag tror han kommer den 14 juni på morgonen och kan kommer väga 3240g och vara 49 cm lång,men det är ju förstås bara en gissning,,vad fin magen är nu. =)

2011-02-20 @ 15:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0