Barnvagnen!

Nu har jag vart hos barnmorskan. Hon sa att det troligen är sammandragningar och ligamenten som spökar på samma gång. Tydligen ofarligt men om det blir värre måste jag återkomma så dom kan låta en expert utreda var smärtan kommer ifrån. Annars skall vi avvakta till ultraljudet nästa vecka. I övrigt skall jag ta det lugnt och inte överanstränga mig eller stressa.
Hon kollade också om jag hade någon urinvägsinfektion vilket jag inte hade. Jag hade inte heller några tecken på foglossning tack och lov!
Vi har förresten beställt en barnvagn nu! Den är betald och klar så det är bara att vänta på att den ska levereras. Det kunde ta upp till 12 veckor, men just den färgen som vi valt fanns i lager så det går troligen mycket snabbare!

Kommentarer
Postat av: Runi

Vilken fin ^^

2011-01-04 @ 18:54:42
URL: http://bridezilla-runi.blogspot.com
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Nej. Det är INTE foglossning. Va glad att du slipper det (än iaf).

Kram

2011-01-04 @ 20:18:19
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Diddi

Jätte fin vagn och färg på den gumman! Brorsan o hans tjej har en likadan fast i annan färg o det är en väldigt bekväma vagn att putta, dra och använda på flera olika sätt. Bra med plats för barnet också :-)

Kramar

2011-01-04 @ 23:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0