Beställt

Jag har precis beställt en ap-ful bikini till mig själv då jag efter lite provning här hemma konstaterade att jag inte kunde ha någon av de gamla jag har. Boobsen får inte plats. Så efter lite rådfrågning på olika håll blev det till slut denna (nedan). Gräsliga färger och gräsligt mönster men den var billig och jag ska bara ha den av praktiska skäl. Nu hoppas jag bara den hinner komma innan första vattengympan!
När jag ändå var igång och skulle beställa var jag ju tvungen (dum som jag är) kika in och se om det fanns någe fint på rean till lillen i magen. Självklart så gjorde det ju de, så bland annat beställde jag dessa nedan. Det var lägre än halva priset så jag får nog ändå påstå att jag fyndat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0