Det kliar!

Det kliar precis överallt precis hela tiden! I natt höll jag på att bli tokig! Trodde först att jag var torr så jag smörjer mig extra noga, men det hjälper ju inte. Suck! Kliar sönder mig snart tror jag. I början, för några veckor sedan kliade det bara lite på armarna. Men nu är det överallt!

Sådär, var bara tvungen att spotta ur mig lite. Det är så frustrerande när man inte ens kan få sova för att det ska klia. Men i alla fall. Till någonting helt annat. Mina grannar ringde och bad mig komma förbi så självklart gick jag dit. Det visade sig att dom håller på att gå igenom alla saker dom haft till sin dotter när hon va spädis och vill ge till oss. Nu fick jag med mig en stor söt spindel att hänga i taket och en röd "ägglampa" men fötter på. Jätte söt. Fick också en fin tunika som egentligen inte var för gravida men som hon tyckte skulle bli finare på min mage än på henne. Helt ny! Dom sa att vi ska lugna oss med att köpa massa saker då det kommer bli mer från dom. Så himla snälla dom är!

Kommentarer
Postat av: AC

Gud vilka snälla grannar! :) Synd att en annan inte har grannar (utöver svärmor och svärfar :P ) som man kan låna kläder av när en annan blir gravid:P



Kram

2011-01-23 @ 12:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0