Fogarna

Ringde min barnmorska angående smärtan i förra inlägget och fick svaret att det högst troligt är fogarna. Hon tyckte inte det lät som att det skulle vara bebisen eller nått annat utan det lät som att fogarna börjat strula för mig. Suck. Inte alls vad jag är sugen på. Men självklart skulle jag ju ringa tillbaka om smärtan blev svårare så jag får komma in på en undersökning och eventuellt få hjälp. Har ingen lust med foglossning redan, jag är ju bara i vecka 17 (16+5) snart vecka 18 liksom. Ska jag behöva dras med foglossning resten av graviditeten nu? Blir ju skitfint med hundar, jobb och allt.. not!
Står lite fint på sjukvårdsupplysningens hemsida att "om man har ett jobb med tunga lyft eller har haft ryggbesvär tidigare i livet, ökar risken att få problem". Tack för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0