Inredning

Sitter och funderar lite kring inredning i lillkillens rum (känns så sjukt häftigt att kunna säga lillkillen och inte bara bebis). Vi bor i en hyresrätt och vill därför inte tapetsera om i rummet utan skall försöka göra det fint ändå. Tapeten på väggen är rosa/biege nånting (vårt att förklara men lite shabby shic känsla) så jag funderar på vita möbler och sen lägga någon färgglad matta på golvet i stället och bädda med någon fin färg i sängen. Ovanför spjälsängen skulle jag vilja ha en väggtext/väggord men vad det ska stå vet jag inte än.

Tror jag vill ha lite den här känslan i rummet (bilden nedan) men jag vet inte.
Förvisso måste ju inte möblerna vara vita (även om jag tror det är vad som passar bäst till tapeten).
(lite för tjejigt, men jag gillar känslan)

Kommentarer
Postat av: AC

Ååh tänk om man kunde göra ett sånt fint litet barnrumm sen när man får en egen knodd :) Kram på er!

2011-01-21 @ 13:25:46
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Tänk om man kunde göra ett så fint rum ;)

2011-01-22 @ 10:46:15
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0