Magbild vecka 20 + annat

Våra underbara grannar har gjort det igen. Vi har fått massa fina saker till lillkillen. Haklappar, en bil, kläder, skallra, nässug osv. (se bilderna). Jag fick ett par jättefina hängelbyxor och en tunika också. Känner mig bortskämd!

Har tagit nya magbilder för veckan. Tycker själv att det känns som jag blivit större bara de senaste dagarna, men jag vet inte. Har i alla fall fått rensa ur lite mer ur garderoben. Ett helt gäng kläder som är för små, tur jag har så snäll granne!

Kommentarer
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

Det är kul att bli bortskämd, man behöver bli det ibland :)

Härlig liten mage, det är ju nu allt händer. Större och större ska det vara!

2011-01-24 @ 15:39:12
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0