Mysfilt

Har köpt en riktig mysfilt/pläd till bebis på tradera. Åter igen ett riktigt fynd. Nu väntar jag bara på att få hem den. Men visst ser den riktigt mysig ut?
Idag var det en riktigt jobbig dag på jobbet. Mitt blodtryck är på tok för lågt och vid flera tillfällen trodde jag att jag skulle svimma. Får blodtrycksfall när jag står still!? Det bara svartnar och jag mår jätte illa. Men efter en stund blir det ju bra igen, sen kan det komma igen utan förvarning. Inte alls kul, men vad gör man? Biter ihop antar jag och hoppas att det inte sker mitt i ett lyftmoment eller när man grejar med mediciner eller nått.
Jag har också börjat få kliande händer igen vilket jag vet sen innan beror på järnbrist. Men jag äter ju järntabletter nu plus ACO Kvinna med extra järn. Kan det vara så att jag behöver en högre dos av järntabletterna? Ska komma ihåg att ta upp det med barnmorskan när jag ska dit igen!

Kommentarer
Postat av: Moster A.

De där filtarna är jättesköna. Jag har två.

Vad jobbigt att ha sån klåda, å du måste få ordning på ditt blodtryck. Kram och sköt om dig.

2011-01-25 @ 18:12:38
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Maja! Ring bm imgn och prata om blodtrycksfallen och järnbristen! Låter inte alls bra att du mår så! Sjukskrivning kanske?

2011-01-25 @ 21:11:14
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: AC

Hur går det med din stickning föresten? ;) Skulle inte du göra en egen filt till lillen? :)

2011-01-26 @ 12:47:04
Postat av: Sabine

Älskar dom där filtarna! Finns större till vuxna också, vi har två svarta i soffan och dottern har en egen rosa samt en sån liten bebis filt=)



Du och jag ska ha barn nästan samtidigt så jag kommer återkomma till din blogg, kul att följa andra som är ungefär lika långt gångna=)



Mvh Sabine



2011-01-26 @ 21:27:04
URL: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0