Ny igen..

Eftersom jag inte längre kan ha den bikini som jag köpte på ellos för snart två veckor sedan så har jag nu beställt en ny. Eller snarare två nya. Eftersom jag är lite osäker på storleken så blev det två stycken i olika storlekar. En svart och en turkos tog jag. Dock räknar jag med att få skicka tillbaka den ena om det inte visar sig att den minsta är lagom nu för då sparar jag troligen den som är större till senare. Ska jag fortsätta växa i den här takten så kommer det nog gå åt! Tanken är ju att jag ska gå på vattengympa ända till pyret föds, så jag lär ju ändra klädstorlek både en och två gånger till innan det är dags!

Så här ser den ut i alla fall. Dock med hipsters till (en svart och en turkos).

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Antar att det inte är du på bilden ;) Inte just nu iaf. hihi.

2011-01-28 @ 14:57:19
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0