Önskar oss till bebis

Jag har hittat en jätte mysig serie med saker till bebisen som jag så gärna skulle vilja ha. Eller jag har väl nästan bestämt att vi ska ha dessa saker, men tänkte att vi önskar oss dom först! Det vi inte får köper vi själva, så om du vill köpa nånting av detta till oss så meddela oss så vi vet och inte köper dubbelt. Alla sakerna finns på lekmer.se och är av märket Rätt Start, serien kallas music lovers.
Mobil: 349:-
Spelkatt: 179:-
Babygym: 599:-
Leksak till barnvagnen: 159:-
Bitringarna har jag tyvärr inte hittat vart dom säljs än, men vill ha en sån också sen om vi hittar dom.

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Haha! Så sjukt coola grejer!

Det finns jättemycket fina saker till bebisar :)

2011-01-01 @ 21:29:33
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0