Vagnen har kommit!

Dom sa att leveransen kunde ta upp till 12 veckor, men det har ju inte ens hunnit gått en! Dessutom leverans ända fram till dörren! Vagnen är jätte fin och lätthanterlig. Just nu står det ihopfälld i garderoben, men försökte ta bild innan jag ställde in den så ni får se (gick väl sådär, men håll till godo).
Känns nästan lite läskigt nu att faktiskt ha en barnvagn. Tror inte riktigt att jag fattat ännu att det faktiskt är barn vi ska ha! Har mer vart inne på tankebanan att jag är gravid. Men att det resulterar i ett barn i slutändan har jag inte riktigt fattat ännu! Vilken känsla!

Kommentarer
Postat av: Runi

Va fin den va ^^

2011-01-10 @ 11:49:57
URL: http://bridezilla-runi.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Katten verkar gilla vagnen ;)

2011-02-10 @ 15:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0