Vattengympa

Tyckte att det var så konstigt att det plötsligt inte skulle bli någon vattengympa för gravida i år så jag var tvungen att ringa och fråga om saken. Och tydligen blir det visst vattengympa, så från och med onsdag ska jag gå på vattengympa en gång i veckan fram till förlossningen! Är så glad att det blir av för det ska bli så skönt! Nu måste jag bara komma på vad jag ska ta på mig! Jag menar, jag kan ju inte ha mina vanliga bh:ar längre så hur ska jag komma i min bikini? Känns som lite kort varsel för att ge sig ut och leta något nytt också... Vi får se hur det blir, jag får leta igenom lådorna och se om jag hittar nått jag kan klämma ner mig i, får väl i värsta fall se ut som en elefant i trikåer första gången och ordna nått bättre till nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag räknar starkt med en bikinibild ;)

2011-01-15 @ 15:53:49
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

har du bygel i bhn, annars går det nog bra o ha det :) Om du typ bara har triangelbikini liksom :)

2011-01-15 @ 16:19:04
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0