4 veckor

Idag fyller Benjamin 4 veckor!! Det är bara två dagar kvar tills han blir en hel månad! Det är verkligen inte klokt vad tiden går fort! Igår var vi på fyraveckorskontrollen på BVC. Benjamin skötte sig fin fint och bvc-tanten sa att han utvecklas precis som han ska och tycks må som en prins! Det värmer i mitt mammahjärta måste jag säga! Han vägde nu 3490gram och var 53cm lång. Tänk att han vuxit 5cm på bara 4 veckor! Det går undan må jag säga och vad fort dom små utvecklas! Han följer med med blicken och fokuserar på saker. Vrider huvudet och tittar åt det håll som ljud kommer ifrån. Ja menar, för knappt en månad sen kunde han ju ingenting av detta! Det är så häftigt och härligt att se! Jag är så lycklig som fått detta lilla mirakel!


Benjamin endast några minuter gammal.



Från det ena till det andra så har Erik och jag vart gifta i 9 månader idag!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Dåligt utav er att tjuvstarta med bebistillverkningen innan ni var gifta ;) Ni är så fina tillsammans, och Benjamin är så fin! Kram till er!

2011-07-08 @ 18:46:40
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Men varfgör har han en strumpa på huvudet??? Fick ni ingen mössa till honom på förlossningen?

2011-07-09 @ 17:49:27
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Elin - Melvins mamma <3

Vilka fina bröllopsbilder :)

2011-07-10 @ 15:53:48
URL: http://summermom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0