Ingen vattengympa

Idag blir det ingen vattengympa som tänkt. Min man ligger halvt invalid på soffan med extrem smärta i benet så i eftermiddag ska jag försöka hjälpa honom till vårdcentralen. Det ska bli intressant att se. Han kan inte gå med sitt ben och jag är höggravid och känner mig så där lagom i kroppen. Vi är ett himla snyggt par måste jag säga!

Grädden på moset vore ju om bebis skulle få för sig att komma ut nu mitt i allt. Men jag hoppas han håller sig på insidan iallafall en vecka till. Idag är vi i för sig inne i rätt månad och jag har ju sagt att han får komma när han vill nu. Men med tanke på omständigheterna så hoppas jag han vill ligga kvar och gotta sig där inne ett litet tag till. Veckan ut iallafall.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hade gärna velat se foton på er när ni promenerar invalida och höggravida ;)

2011-06-01 @ 11:41:16
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Nämen. Va har Erik gjort?

2011-06-01 @ 21:19:31
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0