Namn och fika

Idag har vi skickat in anmälan om namn till skatteverket. Benjamin Gustav heter han nu, vår lille son!
Vi har också vart på stan ock fikat med Sofia och hennes två barn. Det var mysigt tyckte både Benjamin och jag! Benjamin tyckte det var jätte mysigt att sova i Sofias armar. Presenter fick vi också som vi tackar så mycket för! Efter fikat gick vi till apoteket och köpte en salva till mina stackars bröstvårtor. Dom gör så ont ibland att jag bara vill lägga mig och gråta, så jag hoppas det blir bättre med den här salvan (fick ett prov på salvan på bvc förra veckan och det känns som det gjort nytta), så håll tummarna! (Jag vet att det bästa är att smörja med bröstmjölk och låta lufttorka, men det rinner konstant så det går inte att lufttorka! Därför provar jag salvan)

Jag ska ta mig i kragen och lägga in bilder från kameran, men så länge får ni leva med mobilbilder från igår:


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hur söt är han inte liksom!? Vilka ögon!

2011-06-22 @ 17:19:37
Postat av: Sabine

Japp, slående namn! Det är verkligen en liten Benjamin ni fått:)

2011-06-23 @ 07:31:23
URL: http://allavifina.blogg.se/
Postat av: Sofie -Gravid v41

Heej

Sån söt liten son ni ha fått.

Men här står de fortfarande still.. Ingen bebis har kommit ut ännu.

Man bara går och vänta hela tiden nu.

Kram

2011-06-23 @ 12:28:05
URL: http://misssoofiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra o leia

Så söt han äääär!

2011-06-24 @ 14:52:24
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0