Tror ni han lyssnar?

Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.

Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 2 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 110619.

Som en sista åtgärd kommer jag tvingas lämna ärendet vidare till kronofogdemyndigheten då ingen hyra för perioden kommit mig tillhanda. För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig därför att flytta ut självmant!

Med vänlig hälsning
Hyresvärden Mamma AB


Kommentarer
Postat av: daniela

Huh?

2011-06-06 @ 11:51:47
URL: http://havannasmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Viktoria (syster)

Ja, tror han lyssnar, men inte svar eller bryr sig! Men han kanske kommer flytta fortare ´än kvickt när kronofogden börjar lägga sig i! =)

2011-06-06 @ 14:38:32
URL: http://mrsviktoria.blogg.se/
Postat av: mosterA.

HaHa...den var skoj. Kramis.

2011-06-06 @ 14:41:31
Postat av: Rebecka

Haha det låter nästan som att du fått några vräkningsbrev ;) Var så bra formulerat :p

2011-06-07 @ 11:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0