Matstol

I morgon kommer Erik äntligen hem "på riktigt". Inga mer spelningar innan förlossningen så från och med i morgon kan jag slappna av ordentligt och bara vänta på bebis. Det känns riktigt skönt! Då kan vräkningen starta på allvar. Allt här hemma är klart för pyrets ankomst så det är bara pyret själv som fattas. Nog skulle det i för sig behövas en rejäl städomgång här hemma och det vore skönt att ha gjort innan pyret tittar ut, men förutom det så är allt faktiskt klart!

Jag berättade kanske aldrig att vi fått en jättefin matstol till pyret förresten! Det är förvisso begagnad, men efter en tvätt så är det garanterat som ny. Små barn sliter ju inte på saker direkt så den kommer bli jätte bra! Det är en Akta Graco "Tea Time" i gult. (Den har inga leksaker på kanterna som den på bilden, men annars är det exakt samma)

15 dagar kvar till BF

Kommentarer
Postat av: Sandra - Gravid i vecka 38

Sv: Haha, ja tålamod är ingenting som jag verkar veta vad det är iallafall.

Vad skönt att din man kommer hem på "heltid" nu eller hur man ska kalla det :)

2011-06-04 @ 11:51:05
URL: http://ettplussett.blogg.se/
Postat av: Sabine

Sv: Det är kanon att kläder fortfarande passar:) MEN jag var rundare förr än när jag blev gravid denna gången så jag har haft många kilon "till godo" så att säga:) Även då jag gått upp över 20 kilo nu så är jag inte de minsta orolig:) Väger lika mkt nu som på inskrivningen med Alice:P Du kommer nog snabbt i kläderna sen tror jag! :)

2011-06-04 @ 14:59:29
URL: http://allavifina.blogg.se/
Postat av: marie

Nä, blir ingen riktig grillsmak av elgrill:) blir som ugnen! skönt att Erik är hemma nu på heltid:)

2011-06-04 @ 17:35:09
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Majas Mamma

ja nu är det bara pyret som fattas och jag längtar så att få möta honom,kram från mamma

2011-06-05 @ 16:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0