Kulan är i vägen!

Magen börjar bli så stor att det faktiskt är i vägen nu! Jag kan inte längre ligga med datorn på magen utan måste sitta med den i knät. Känns som datorn är jätte långt borta när man ska skriva. Att raka sig och hålla sig snygg är i princip omöjligt. Hur jag är sitter och vrider och vänder på mig i duschen är det en stor kula i vägen - tur det finns spegel! Det är i allmänhet långt till saker och ting då magen är i vägen och man kommer inte så nära som man brukar. Att ta på sig strumpor är inte heller kul, kan inte längre göra det på stående fot som jag brukar utan måste sitta ner och kämpa för att nå till foten. Samma sak när man ska knöla på sig byxor, då får man snällt sätta sig ner och trä i ett ben i taget. Jag känner mig så liten och smidigt! Nej, inte alls!

Till råga på allt har ja bebis som har kommit på att revbenen är jätte roliga att sparka på och lika så min kissblåsa, så jag får kuta på toaletten 100gånger om dagen! Jätteroligt!



- V.28 (27+5) -

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Du har en jättefin mage gumman. OCh du, klaga inte än. Det kommer bli VÄRRE ;) Belive me. Fy farao va trött jag va på det i slutet (dvs för ett år sen)

2011-03-25 @ 18:25:51
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0