30 dagar kvar

Ja nu är det bara 30 dagar kvar till BF! Förlossningen närmar sig med stormsteg men jag känner mig faktiskt lugn. Jag är inte rädd för den och jag är inte rädd för smärtan. Självklart är inte smärtan i sig något jag ser fram emot men däremot så ser jag fram emot själva förlossningen. Det ska bli så häftigt att få genomgå en förlossning, men framför allt ska det bli så sjukt spännande att få träffa pyret! Lära känna honom och få beundra honom. Jag kan verkligen inte förstå att det kommer komma en ny människa till världen som består av mig och Erik. Det är så häftigt!

I natt var jag med om något riktigt obehagligt. Jag var som vanligt tvungen att gå upp och kissa, men den här gången gjorde det så ont att kissa att jag bara ville gråta. Det var sånt sjukt tryck neråt och det stack och ilade inuti på nått sätt och värkte i hela nedre delen av magen. Men så fort jag kissat klart försvann de och några timmar senare när jag gick upp för att kissa igen var det som vanligt igen. Har ingen aning om vad det var! Men det gjorde ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0