Längtar

Nu har det  kommit två nya bebisar till världen inom min bekantskapskrets. Båda tidigare än beräknat. Riktiga sötnosar båda  två (grattis till era små). Men åååååh vad jag längtar efter att få träffa vårat lilla mirakel nu! Längtar som en tok efter att få träffa honom! Men några veckor till får han hålla sig på insidan, än är han inte redo att "flytta hemifrån". Eller snarare så är det så att mamma och pappa inte är redo att "vräka" pyret ännu. Månaden ut får han hålla sig kvar där inne, sen är han välkommen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Alltså jag är så dålig. Jag tittar på paketet varje jävla dag och ska försöka få tid att åka till schenker snart. Vet bara inte när. Dagarna går så himla fort! Jag suger, jag vet!

2011-05-05 @ 20:02:27
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0