Magar och shopping

Idag har lillpyret och jag haft en heldag i Eskilstuna där vi träffat Rebecka och hennes mage! Vi har inte sets sen studenten för tre år sedan! Men det var ett kärt återseende måste jag säga. En riktig kanondag! Självklart kunde vi ju inte hålla oss från att shoppa, men ekonomiska som vi var delade vi på ett "tag tre, betala för två"-erbjudande. För min del blev det två saker, en sparkbyxa och en pyjamas/heldress till pyret. Rebecka köpte en jättemysig filt i samma mönster som lillpyrets heldress.

Nästa gång vi ses har lillpyret och kotten troligtvis kommit ut. Det ska bli så spännande att få se vilka som bor där inne!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jaa, jag har haft helt underbart kul idag! Tack för en superdag Maja :D

Haha det är nog två riktigt sötnosar som bor där inne iaf :D Och snart får vi träffa dom :)

2011-05-19 @ 19:05:11
Postat av: Majas Mamma

Vilka underbara magar ni har så runda och fina båda två,,kram /mamma

2011-05-22 @ 17:06:34
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Nämen! Är ni lika långt gångna?

2011-05-23 @ 20:40:39
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0