Sista mötet?

Då har vi förhoppningsvis vart på sista mötet hos barnmorskan. Nästa möte är nämligen inbokat till den 20 juni vilket är efter BF och förhoppningsvis skall vi inte behöva gå på det mötet. Då hoppas vi på att få vara hemma och snosa på vår bebis! Men det vet man ju aldrig, det är pyret själv som väljer när han vill komma ut. Så man skall aldrig säga aldrig. Man kan bara hoppas!

Det vi kollade idag var:

Blodtryck: 95/55 väldigt lågt tyckte barnmorskan men jag mår ju bra.
Bebis puls: ca 128-135 inte nån jätte aktivitet på gång, han sov nog så skönt!
SF-mått: 34cm och han är fortfarande fixerad.
Vikt: 67kg, en total viktuppgång på 10kg. Känns helt ok!

Ja som sagt, nu hoppas vi på att slippa gå på fler barnmorskebesök. Nästa gång jag träffar en barnmorska hoppas jag att det är på förlossningen. Men som sagt, än ska vi inte ropa hej!

19 dagar kvar till BF idag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Att bara ha gått upp 10 kg är en stor bedrift. Jag la ju på mig så galet mycket sista månaden i vätska. :( INTE KUL.

2011-05-31 @ 21:22:27
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0