Bättre nätter

Hör och häpna, inatt vaknade Benjamin bara två gånger för mat. Han åt vid 20, somnade 21 och vaknade bara 01.30 och 05.00 för mat 06.10 vaknade han för dagen. Känns helt ok måste jag säga! Hoppas det håller i sig! Undrar om det är grötens förtjänst eller om han sover bättre ändå. Vilket det än är så fortsätter vi med gröten så gott det går. Igår var han väldigt ointresserad och fick väl inte i sig mer är 2-3 teskedar. Men vi tragglar vidare. Än gör det ju inget att han inte får i sig så mycket gröt. Jag helammar ju honom fortfarande så hungrig behöver han ju inte va! Idag när jag går och handlar ska jag köpa smörgåsrån och se om det kan va nått för lillkillen.

Älskling sover så sött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0