Julklappar

I onsdags åkte jag och Benjamin till Södertälje och hälsade på Rebecka och hennes lille Casper. Vi shoppade lite julklappar och hade det bara allmänt mysigt. Tågresan gick jätte bra och Benjamin var snäll hela vägen. Charmade som vanligt! Vi köpte ett jätte gott julte på Indiska också så nu laddar vi inför advent och allt mys. Bara en vecka kvar nu! De första julklapparna är dessutom inslagna.

Måste för övrigt berätta att Benjamin i tre nätter nu har sovit som en prins! Han har somnat runt 20.30-21.30 vaknat vid 01.30 och 06.00 för mat och sen vaknat för dagen kring 08.00! Det känns som jag fått sova hur mycket som helst. Tänk vad man ändrar uppfattning om vad som är bra sömn och lyx när man får barn!

Benjamin på tåget.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Skönt för dig att han sover så bra :D Casper har haft några dåliga nätter för febern, men jag hoppas det blir bättre inatt för nu är febern borta!

Det var en supermysig heldag tycker jag :)

2011-11-18 @ 12:38:32
Postat av: Greger

Vilken liten sötnos!

2011-11-21 @ 19:25:48
URL: http://www.brajulklappstips.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0