Önskelista

Det är väldigt svårt att skriva en önskelista på saker som Benjamin kan tänkas bli glad för i julklapp. Han kommer ju bara vara 6,5 månad gammal. Han kommer varken komma ihåg eller förstå. Men, för mig är det ändå viktigt, så jag ska göra ett försök.

En fårfäll att ha i vagnen.
Leksaker - ex brio
En ny kudde - anpassad från 6 mån.
Kläder - storlek 68-74 (han har 62-68 nu)
Haklappar och annat till matning - han har ju börjat med sånt nu.
Bebispulka

Det är vad jag kommer på nu. Men listan kommer garanterat fyllas på! Självklart är egen fantasi också helt ok!


Utvecklingen går framåt! I morse när jag sträckte fram mina händer och frågade om han skulle komma upp så svarade han med att sträcka ut sina armar! Min lilla goding!! Han är expert på att värma mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Visst är det svårt att önska sig saker till de små? Vi har dock hunnit få till en ok lista redan! Och fårfäll fick vi av mamma i helgen så det kan jag stryka från listan! :p

2011-11-15 @ 10:31:23
Postat av: Moster Viktoria

Vad är de för leksaker han vill ha??

Vad är de för annat till matning? Är de som små skedar, tallrikar?! :D



Puss & Kram

2011-11-15 @ 10:35:07
URL: http://iwillfindlove.blogg.se/
Postat av: Alexandra - mamma, student, träning

SÖTISEN! <3 Kram

2011-11-16 @ 17:17:52
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja det där är svårt! Folk har ju frågat vad tove önskar sig i namngivningskalaspresent - har sagt att tove blir nog gladast att få in pengar på sitt fondkonto =)



Men söting då! =D

2011-11-17 @ 08:52:11
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0