Shopping

Igår bara sådär bestämde jag mig för att ta med Benjamin på lite shopping av farsdag present. Sara och lilla Freja hakade också på och det blev en heldag på Ikea och Erikslund i Västerås. En jättebra dag blev det faktiskt och Erik som aldrig kan hålla sig blev jätteglad för sina farsdag presenter. Benjamin var duktig och snäll i sin vagn nästan hela tiden. Smågnällde bara när han va trött eller hungrig! Min lilla prins!

I förrgår spenderade vi hela dagen på landet, hemma hos Lena och lilla (stora i jämförelse men Benjamin) Alvin. Det var också en mysig dag och garanterat nått vi kommer göra om!

Har jag sagt förresten att Benjamin älskar att äta på sina fötter? (bilder nedan, men först bilder på Benjamin och Alvin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0