Försov oss!

I morse när Benjamin bara skulle somna om en stund som han brukar så tänkte jag göra detsamma. Det brukar inte bli mer än max en timme. Så, jag la mig bredvid och tänkte att vi hinner ändå och hoppade över att ställa klockan. Det skulle ju bara bli max en timme som sagt! Men av nån anledning tyckte han att vi skulle sova två, så vi vaknar 3 minuter innan babysången börjar! Inte en chans att vi skulle hinna! Vi får ha babysång hemma istället och så får vi se vad vi hittar på under dagen.

Slappa i en knölig säng och leka lite kanske? (fråga mig inte hur mina killar sover. Det är alltid knöligt där dom legat!)


Kommentarer
Postat av: Nina

Äh skönt att sova lite extra ibland ; )

2011-10-27 @ 19:59:12
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Marie

Jag kommer lämna tillbaka jackan och försöka hitta en fin overall istället på tradera=) Så köper jag jacka till våren. Med tanke på hur hon växer så vågar jag inte köpa nåt nu till våren=P

Hoppas Willys blöjor funkar bra på Benjamin också!

2011-10-27 @ 20:09:06
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0