3 månaderskontroll

Igår va vi till BVC på 3 månaderskontroll med Benjamin. Han tycks ha bestämt sig för att följa sin egen kurva, två kurvor under "normalkurvan". Han väger nu 4895g är 59,5cm lång och har ett huvudomfång på 39,5cm. Min lilla goding! Han fick sina första vaccinationssprutor igår också, usch va det gjorde ont i hjärtat på mig! Han blev ju så himla ledsen när han blev stucken och så har han mått dåligt i natt. Feber och gnällig, men nu mår han bra!

Torsken hade kommit tilbaka också, så vi fick behandling mot den igen. Var även in nu i morse och behandlade. Jag hoppas att det försvinner en gång för alla nu!
Jag har förresten fyndat overaller på Tradera till lilpyret! En fleesoverall nu till hösten och en tjock vinteroverall till vintern. Den ena för 5kr och den andra för 30kr. Det kallar jag fynd! I normala fall är det ju svindyrt med overaller, så jag är himla nöjd måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Helt sjukt att han är mindre än Casper fast han är 5 veckor äldre! Men det blir väl så när den ena är ovanligt stor och den andra ovanligt liten :) Söta är dom iaf, det är ett som är säkert! Gullungarna <3

2011-09-09 @ 23:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0