Latte morsor

Igår efter babysången hamnade vi åter igen på stadens lilla café i flera timmar. Latte morsor som vi blivit. Den här livsstilen är inte nyttig känner jag. Varken för hälsan eller plånboken. Hädanefter ska jag hålla mig till bara te och hoppa över alla dessa gosaker. Kanske en smörgås eller en lunch ibland, men jag måste hoppa över gosakerna annars kommer jag aldrig bli av med mina sista mammakilon och min degiga mage! I höst blir det friskis & svettis samt att jag lite smått har börjar med tuplermetoden utöver mina allt för mesiga promenader.

Anyway! Så här söta är våra bebisar:
Freja (Saras tjej), Alvin (Lenas kille) och min lilla Benjamin.

Freja (Saras tjej), Alvin (Lenas kille) och min lilla Benjamin.


Alvin och Benjamin

Kommentarer
Postat av: Om 4barnslivet

Jag förstår vad menar men det är ju såå gott!

Och mysigt:)

2011-10-02 @ 13:58:27
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Lilla familjen

Mysiga bilder !

2011-10-08 @ 22:14:50
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0