7 månader igår

Nu har jag vart otroligt dålig på att uppdatera bloggen känner jag. Det går i perioder. Antingen får jag torka och vet inte vad jag ska skriva, eller så finner jag ingen tid att sätta mig ner och göra de även om jag har massor att dela med mig av.

Igår blev lillpyret hela 7månader! Och han kan redan sitta själv utan stöd (har han kunnat ett bra tag nu), ta sig framåt och är i allmänhet världens finaste goding! Ja, jag är kanske en smula partisk när jag säger de! Han är ju trotts allt min bebis.

Idag skall vi till BVC på en extra kontroll. Hon vill se att han växer och går upp i vikt som han ska trotts att han i princip vägrar att äta annat än bröstmjölken. Nu börjar han dock bli duktigare på att smaka saker. Återkommer med uppdatering när vi vart där!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det kommer, rätt som det är så kommer han att vilja smaka på allt! Casper kastar sig över allt han kan komma åt i matväg! Han äter barnmatsburkar typ lasagne, biffstroganof och sånt! Har du testat det? Casper älskar dom! Tänkte ge mig på att testa göra själv snart :p Har ju bara gjort enklare puréer förut :)

2012-01-11 @ 10:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0