Supernatt

Inatt har Benjamin sovit som en prins! Han har bara vaknat en gång. Helt underbart. Somnade vid 20.45. Åt 03.00 vaknade sen 06.30. Helt ok måste jag säga! Nu sover han sin morgon/förmiddagslur.
Tyvärr har jag sovit pissdåligt bara för att lillprinsen sovit gott. Vaknade inatt med extrem näsblod som inte gav med sig. Lyckades svälja massa blod och mådde skitilla. Men jag hoppas Benjamin kan fortsätta att sova bra så kanske jag får bra nätter framåt också.

Idag ska vi mysa. Pappa jobbar hela dagen så det blir mamma och Benjamin mys hela dagen. Inte dumt alls! Benjamin ska antagligen fortsätta öva på alla sina konster idag också. Känner på mig att han kryper snart. Mitt lilla hjärta börjar verkligen bli stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0