Dumma app

Nu när inte blogg.se appen funkar så är jag värdelös på att blogga! Så himla mycket smidigare när man kan sitta med mobilen. Nu måste jag ju sätta mig vid datorn och det har jag i princip aldrig tid med. Och skulle jag väl ha lite tid får jag ändå inte vara ifred för lilleman. Han ska ju såklart hjälpa till att skriva. Men jag ska försöka skärpa mig lite!
 
Igår hämtade vi en skrotvagn som vi ska ha på semesterresan. Paraplysulkyn vi köpte gillar jag inte så den säljer vi istället och ska nu ha denna på semestern. Det blev en Urban Jungle. En rätt solblekt och sliten sak, men det ska bli mitt lilla "fixa projekt" tänkte jag! Fräscha till den, ha den på semestern och sen sälja troligtvis. Ska fixa bilder sen så ni får se och självklart ska jag ta före- och efterbilder också.
 
Benjamin går förresten obehindrat numera. Lite vingligt, men han knatar på! Så himla charmigt. Mammas stora kille! Sen jag slutat amma så har han fått riktigt bra aptit också så nu äter han bättre. Största favoriten är dock välling. Men det gör inget, han har ju vägrat de innan så jag är bara glad att han äter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0