Trodde jag ja!

Ja jag trodde ju att det skulle bli lättare att blogga igen nu när appen funkar. Men tji fick jag! Det går ju inte ens att lägga ut bilder och all text blir ihoptryckt! Mindre kul må jag säga! Anyway. Det hat vart fullt ös denna vecka! Öppet kyrkis har haft extra öppen denna vecka så vi har vart där och lekt. Ena dagen hade dom kycklingar på besök som barnen fick klappa. Det tyckte Benjamin va väldigt mysigt. Andra dagen var det korvgrillning i lekparken. Hur mysigt som helst! I går kom Benjamins nya resevagn som vi ska ha med oss på semestern i september. Har kört den två gånger nu och är mycket nöjd. Benjamin tycks trivas i den också! Känns som en rejäl vagn för att vara en rese/extravagn. Ett bra komplement till vår emmaljunga!


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack! :D
Ja jag har ju semester nu så syr på beställning. Just detta tyg har jag tyvärr inget kvar av :( Men såklart det går att beställa om du tyckte just tyget i sig var fint. Du kan mejla mig så kan vi nog komma fram till något så det blir som du vill :)


Svar: Tyget var väldigt fint, men du kanske har något annat fint hemma? Vad tar du för att sy en sån? Hur stor är/blev den? :)
Maja

2012-07-29 @ 11:26:16
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0