Promenad

Första promenaden i nya vagnen avklarades igår och vagnen får högsta betyg av både mig och sonen. Dock ett litet minus för svåråtkomlig varukorg. Men det är nått jag är beredd att leva med! Det är bara att lära sig hur man packar så går det bra. I övrigt är jag supernöjd! Har saknat att köra emmaljunga. Tycker dom är så lättkörda och smidiga att gå med. Liten och smidig men samtidigt stor sittdel men mycket plats att växa i för sonen! Är så nöjd med köpet. Idag ska jag med hjälp av Lena sy sittdynan som jag pratat om tidigare. Önska mig lycka till! Självfallet lägger jag ut bilder på resultatet sen!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad söt han är! :D Och han sitter ju som en kung! Ja, varukorgen är lite svåråtkomlig men man som sagt lär sig. När jag vände tove framåt blev det lite lättare dock.

2012-05-17 @ 21:09:33
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0