Inte klokt!

Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att nån så liten kunde ställa till med så mycket! Det är verkligen inte klokt vad en 17 månader gammal pojke kan röra till!! Har nu spenderat 2,5h åt att städa upp leksaker och annat bråte som han spridit ut i lägenheten. Ändå är det bara vardagsrummet och hallen som är klart. Mer hinner jag inte för snart ska jag hämta honom på dagis. Förhoppningsvis är han någorlunda medgörlig och hjälper till med de tre resterande rummen när han kommer hem! Han är för go som sätter sina kära föräldrar i arbete. Det är verkligen ingenting som ligger på sin lätta plats. Kläder i köket, bestick under och i soffan, leksaker i badrummet, skor precis överallt. Ska man ha nått får man helt enkelt leta! Det är ingen idé att stressa och skynda sig om man ska iväg någonstans för man får garanterat leta lääänge innan man hittar ett matchande par skor! Vantar ska vi inte ens tala om. Älskade unge! Vad han än ställer till med älskar vi honom ändå mest av allt. Det är ändå underbart med barn!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mmm jag känner igen det där... Inget är på sin plats och skor kan ligga både i sängen och under badkaret. Och vi som för tillfället bara har 54kvm att stöka ner på så kan du ju gissa hur det ser ut här hemma. Håller på att få ett psykbryt mellan flyttkartonger, skor, leksaker och allt man nu kan tänkas hitta överallt och ingenstans....

2012-11-21 @ 10:48:08
Postat av: Runi

Underbart med barn ;)

2012-11-22 @ 20:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0